taniec z Jezusem

 piątek II tygodnia Adwentu

Mt 11, 16-19

16 Lecz z kim mam porównać to pokolenie? Podobne jest do przebywających na rynku dzieci, które przymawiają swym rówieśnikom: 17 "Przygrywaliśmy wam, a nie tańczyliście; biadaliśmy, a wyście nie zawodzili". 18 Przyszedł bowiem Jan: nie jadł ani nie pił, a oni mówią: "Zły duch go opętał". 19 Przyszedł Syn Człowieczy: je i pije. a oni mówią: "Oto żarłok i pijak, przyjaciel celników i grzeszników". A jednak mądrość usprawiedliwiona jest przez swe czyny».


Jest taki lament za grzechy, który prowadzi mnie do rozpaczy, smutku. 

Ale jest taki lament, który prowadzi mnie do autentycznej radości, że aż chcę tańczyć z Jezusem.

 Jakie  jest moje doświadczenie smutku i radości, czy prowadzą mnie do szczęścia?






Komentarze

Popularne posty